1. sep. 2015

iHerb

Det måtte vel bare bli sånn,
at jeg også kommer med en iHerb anbefaling ;-)


Det beste med det er at hvis du som meg aldri har handlet fra dem får du 10 $ rabatt ved å bruke en link fra meg, skal ikke legge skjul på at jeg får 6% kommisjon (som alle andre som linker dvs omtrent alle linker du finner til iHerb) og videre kan du anbefale dem til dine venner som får rabatt og du provisjon , en slik vinn-vinn situasjon :-)

I tilegg som førstegangs kunde får du ett gratis produkt , benytt sjangsen ;-)
 (koster 5$ eller nedsatt til 4.95 også  trekker de fra 5$ til slutt i handlekurven)

Klikk HER for å se hva du kan velge gratis.


Jeg får tak i ganske rimelige produkter her jeg bor og bestilte mest for å teste iHerb,
da det florerer med anbefalinger på norske blogger.

Hva jeg har kjøpt:

1. kokosolje
Jeg bruker mye kokosolje (ikke minst i kaffe),
det er viktig for meg at den er extra virgin og BIO.

2. Omega 3 kapsler
Jeg tar også mye omega 3 og vil gjerne at resten av familien tar det også,
de nekter dog og ta det i oljeform. Så nå er det kapsler på bordet, perfekt til skolestart!

3. Gymnema Sylvestre.
Dette er ett urteekstrakt som i flere 1000 år er blitt brukt i Ayurveda medisin.
Den brukes som blodsukkerstabiliserende og er spesielt kjent for å drepe sukker'sug',
blir spennende å teste på familiens søte medlemmer.





Du finner kokosolje HER

Du finner Omega 3 HER, 100 + 30 gratis... og 1000mg per kapsel som er minimum pr. dag.

Du finner Gymnema Sylvestre HER

...og hvorfor handle fra iHerb, vel de har rett og slett en masse flotte produkter og prisen er upåklagelig, så er man avhengig av bestemte ting for å leve sunt eller sunnere,
 men ikke kan kjøpe alt i spesialbutikker til høye priser da er iHerb en god hjelp.

Forøvrig bør man prioritere å kjøpe lokalt der det er mulig,
men skal det først fraktes så kan man jo stå for den delen selv ;-)

Apropo frakt og toll er det viktig å være klar over at flyfrakt er billigst, men tar lenger tid men til Norge er det eneste fornuftige. Vi må betale toll over 350,- kr inkludert frakt, derfor bør du bestille for ca 40$ (eller litt under-sjekk kursen) inkludert frakt, men for første bestilling får du ca 10$ avslag + ett gratisprdukt så husk å legge alt i kurven før du sjekker totalbeløpet.

HER er link til special offers hvis det er plass til litt til ;-)


...og ellers er det mengder av urter, te, kosttilskudd, hud produkter m.m.

Ta en titt da vel :-)



.innlegget er ikke sponset, men jeg får 6 % på eventuelle bestillinger...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

...til stor glede for bloggforfatteren :-)