21. okt. 2015

Grønnsaks skjelett Halloween

Hva med spiselig skjelett til Halloween.
og ett sunt et ;-)



Har selvfølgelig ikke funnet på dette selv,
det er bare å søke på halloween og bilder i google ;-)

Jeg er heller ikke den som løper til butikken og fyller handlekurven
hver gang jeg får ett innfall av kretivitet,
men å løpe ut i kjøkkenhagen det gjør jeg ;-)

Det er helt på slutte av høstsesongen så det ble litt magert utvalg,
men de fleste skjelett er da magre ?
i allefall er jeg kjempestolt av alt som gror i hagen !

Apropo så er det meningen å lage ett litt større og av mer grønnsaker til å spise,
hodet kan like gjerne være en bolle med dipp.

Grønnsakskroppen kan lages av f.eks.:

-stangselleri
-gulrot
-kålrot
-paprika
-agurk
-blomkål
-brokkoli
-oliven
...og mye mye mer...

Et dipphode kan lages av,
 klikk på navnet for oppskrift:





Skjær i staver, terninger, rundinger, buketter...
Sett sammen til ett fargerikt skjelett,
hos meg ble det en halv løk til hode i mangel av ferdig dipp...



 Ser litt skremt ut den lille gubben min,
men han har sikkert sett ett spøkelse ;-)






Husk å ha det litt gøy på kjøkkenet :-)
.

En enkel måte å følge bloggen på er å:

1) Har du google konto kan du bli følger på nettstedet mitt,
du melder deg på i feltet på høyre side:
Følgere-medlemmer

2) like oss på Facebook :
-alle nye innlegg blir satt opp der...
(men husk at du blir borte i newsfeeden hvis du ikke liker innleggene innimellom...)

I tilegg blir jeg veldig glad og inspirert 
av alle nye følgere, G+ og liker...

På forhånd takk og jeg liker og følger selvfølgelig tilbake ;-)


.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

...til stor glede for bloggforfatteren :-)