7. okt. 2012

Bloggen er 1 år i dag !

Tida går fort, i dag er det allerede ett år siden jeg begynte å blogge på Matprat, noe jeg burde begynt med for mange år siden da jeg er levende opptatt av matlaging, men alt til sin tid ;-)

-bloggen på matprat er nedlagt av matprat :-(

Ett bilde av meg utenfor kjøkkenet siden jeg stort sett bare er bak kameraet er vel på sin plass :)



Har sett igjennom alle innleggene fra dette året som har gått, og det er ikke få: 384...
 Nå er det vel mange som tenker at det er jo tåplig med slik masseproduksjon, men sannheten er at jeg bruker 'all' min tid på kjøkkenet og hodet er fylt av ideer og vi spiser sjelden en ting flere ganger... så hver dag er det nye retter og ideer som må inn i bloggen... Jeg har sett igjennom ale innleggene og det er få som jeg kan tenke meg å ta vekk, det er helt klart at en del mangler nøyaktige oppskrifter, men det er fordi jeg lager det meste av maten på øyemål og etter hva som er tilgjengelig... Bortsett fra baking, der følger jeg de flest mål... Så de siste måedene er jeg blitt bedre på å skrive ned oppskriftene mer nøyaktig... Synes imidlertid det er viktig å lære og kunne improvisere... Og ønsker å være til inspirasjon...

Nedenfor kommer en liten bildekavalkade..

Jeg har også laget en facebook side (som de fleste ;-) ) Hadde vært veldig koselig hvis dere ville like den :)

Jeg har også laget en facebook gruppe som jeg har kalt 5-0m-dagen, fordi jeg er opptatt av hva vi spiser og liker å lese alt om forskjellige nærings'greier...  Hadde vært morsomt om dere ville bli med aktivt eller passivt... Har dere noe å komme med : f.eks. blogginnleggene deres eller artikkeler fra blader eller spørsmål som man kan diskutere etc. så er det bare å poste og bli med:

Er dere på twitter så kan vi kanskje bli venner ? : https://twitter.com/godtogbillig


Tenkte jeg skulle plukke ut det beste innlegget fra hver måned men det er umulig  :)
Så istedet for å linke til hver enkelt oppskrift kommer det her bare bilder fra hver måned...
Så kommer det noen linker til slutt hvor dere kan finne veien til de innleggene som er viktige for meg og kanskje til inspirasjon for dere :)

Oktober 2011








November 2011





Desember 2011















Januar 2011










Februar 2011





Mars 2012












April 2012


















Mai 2012













Juni 2012










Juillet 2012







August 2012











September 2012













Hvis dere fortsatt er der ( hi hi) det ble mange bilder men det er også mange som ikke er med, det er utrolig mange posetive matopplevelser i løpet av ett år...


Tusen takk til  familie og ikke minst barna og mormor for all støtte, 
motivering og selvfølgelig prøvesmaking ;-)

Nei nå høres det nesten ut som jeg skal slutte men det skal jeg ikke,
 er supermotivert til å fortsette...

Ha en fin Søndag :)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

...til stor glede for bloggforfatteren :-)