7. nov. 2015

5 Sunne Farsdagskaker til Far

Farsdag i morgen,
ikke lett å glemme med alt butikkene foreslår å kjøpe i gave,
men jeg synes nå kake er helt flott som farsdagsgave ;-)

Her er mine 5 sunne forslag, for en gave bør være sunn ;-)

1. Godt og Sunt's Bjørnebærkake
-som selvfølgelig kan lages med blåbær, bringbær etc.

Oppskrift finner du på bloggen HER ,
eller gå rett til den utskriftsvennelige versjonen HER




2.  Framboisier, oppskrift HER
-som selvfølgelig kan lages med andre bær



3. Tarte au Citron Meringué eller Sitronterte med Marengs,
 oppskrift HER
-utskriftsvennelig versjon HER
-så sunn som den kan bli, har du ikke bjrkesukker, bruk sukrin, kokossukker-melis e.l.




4.   Fraisier som sjokoladekake, 
men for all del du kan bruke andre bær en jordbær eller lage den uten bær, NB: den har konsistens som sjokoladepudding.
Oppskrift på bloggen HER
utskriftsvennelig versjon HER 



5. Banan-Kokoskake i ren Paleostil, 
oppskrift på bloggen HER
 utskriftsvennelig versjon HER




Gratulerer med dagen til alle Pappa'er :-)

.

En enkel måte å følge bloggen på er å:
1) Har du google konto kan du bli følger på nettstedet mitt,
du melder deg på i feltet på høyre side:
Følgere-medlemmer
2) like oss på Facebook :
-alle nye innlegg blir satt opp der...
(men husk at du blir borte i newsfeeden hvis du ikke liker innleggene innimellom...)




I tilegg blir jeg veldig glad og inspirert 
av alle nye følgere, G+ og liker...
På forhånd takk og jeg liker og følger selvfølgelig tilbake ;-)



.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

...til stor glede for bloggforfatteren :-)