16. okt. 2014

Giveaway sponset av Matbazaren :-)

SPONSET INNLEGG

Lyst til å være med på Giveaway ?


Bursdagsstemning på bloggen,
 det er nå tre år siden jeg begynte å blogge,
 det er med stor glede jeg derfor har en liten giveaway til en heldig leser :-)





Ikke bare har blogginga inspirert meg på kjøkkenet,
men også alle kommentarer og spørsmål...
Kjempegøy !!!

Tusen millioner takk til alle dere som er innom bloggen hver dag,
det er ikke få ;-)

Premien kommer fra Matbazaren.no
-de har et spennende utvalg av produkter hvor jeg
selvfølgelig ;-) har falt for de franske produktene...
...tenk ekte salt bare en drøy time fra der jeg bor...
...olivenolje...
patéer av villsvin, fasan eller kanin...
...og det rett på døra i Norge  ;-)


http://matbazaren.no/

For dere som ikke klarer å vente,

så får dere 10 % hos matbazaren ved bruk av kodeordet: godtogsunt






...da setter vi i gang:



...og premien er enkelt og greit ett GAVEKORT på 400,- kr

(kun levering til norske adresser)

Konkurransen-Giveaway'n er åpen fra dette innlegget publiseres

den 16. Oktober 2014
 til kl. 16.00 på søndag 19. Oktober 2014


Dere kan ta opp til 2 nummer eller lodd:

1. gå innpå siden Matbazaren og lik facebooksiden deres
(bare å klikke i ruten på venstresiden)
og/eller fortell hvilket produkt du kunne tenkt deg i kommentaren 

du legger igjen nederst i dette innlegget.
(greit å vite for fremtidige giveaway ;-)


2. like min side på Facebook :-D
og/eller følg bloggen, eventuelt G+ følger...*
og/eller del dette innlegget med noen...
For da blir jeg så glad ;-)


For å registrere dere i konkuransen legger dere inn en/to kommentarer under i dette innlegget eller på facebook for dere med mobiltelefon ;-)
en kommentar for hvert lodd !!!
 så fort dere har skrevet inn e-mail adresse etc i første kommentar,
 går det veldig raskt  å legge inn to kommentarer det er ikke noe passord ;-)
 *hvis dere allerede liker oss på facebook er følger så teller selvfølgelig det !

Selvfølgelig kan flere familiemedlemmer delta,
 men dere må ha forskjellige e-mailadresser...

Automatisk trekning via random.org
nummer-rekkefølgen blir rekkefølgen på kommentarene:
Først i rekken kommer bloggkommentarene og deretter de på facebook, 
dere kan ikke være med to ganger,
men familiemedlemmer med forskjellige kontoer kan selvfølgelig være med.
Husk at hvis du legger inn kommentar som anonym må du oppgi e-mailadresse.


...og sist men ikke minst det er veldig fint hvis dere deler dette innlegget på Facebook, twitter, pinterest, instagram, egen blogg, e-mail eller hva dere nå måtte bruke som sosiale mediaer...

Jo fler som er med, jo mer moro :-)



Lykke til :-)

mvh Hege








SPONSET INNLEGG

11 kommentarer:

  1. Gleder meg til en times tur for å oppleve hvor saltet kommer fra. Har delt på fb og g+, så nå skal jeg dele på pinterest.

    SvarSlett
  2. Grattis på 3 årsdagen og morsomt med GiveAway:)
    Da har jeg likt Matbazaren på facebook. Flere spennende produkter der!

    SvarSlett
  3. Og.. jeg både liker og har delt innlegget :)

    SvarSlett
  4. Får ikke til på Instagram, men jeg er nok litt klønete der.
    Gleder meg til andeconfit også. :-)

    SvarSlett
  5. Gratulerer, gøy med give away :) Første lodd

    SvarSlett
  6. og andre lodd :) (ninabakke@hotmail.com) Ha en fin kveld

    SvarSlett
  7. Hvis jeg vinner skal jeg bestille meg noen gode oljer/dressinger, soltørkede tomater og noe annet godt :)

    SvarSlett
  8. Og jeg liker allerede siden din på facebook + at jeg har likt innlegget :)
    Gøy med konkurranse! :)

    SvarSlett
  9. hører noen har problemer med å legge inn kommentarer fra mobil. Denne kommentaren er lagt inn fra en Samsung som anonym. Det er altså ikke nødvendig med en blogg-konto.

    SvarSlett
  10. Jeg er allerede liker på FB og det hadde vært fantastisk å vinne gavekort på Matbazaren. Blant mye som frister står olivenkrem og olivenpatè på topp, men det er utrolig mye som frister her :)
    Ha en fortsatt fin høst!
    mvh Elizabet
    embla50@yahoo.no

    SvarSlett

...til stor glede for bloggforfatteren :-)