14. mars 2014

Svineknokerester til lunsj

Svineknoke er mye fett og svor,
 og det var nettop det som var igjen etter middagen og mitt frokostraid...

Svor og fett ble skjært i smått og stekt i panna med løk og kruspersille,
deretter tilsatt egg, eggeplommen tok jeg vare på til jeg slo av varmen...


 Her servert med endive, melkesyregjæret kimchi, stangselleri, paprika og kruspersille.

Ha en god Lunsj :-)
-med masse grønt




En enkel måte å følge bloggen på er å:
1) Har du google konto kan du bli følger på nettstedet mitt,
du melder deg på i feltet på høyre side:
Følgere-medlemmer
2) like oss på Facebook :
-alle nye innlegg blir satt opp der...
(men husk at du blir borte i newsfeeden hvis du ikke liker innleggene innimellom...)
I tilegg blir jeg veldig glad og inspirert av alle nye følgere, G+ og liker ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

...til stor glede for bloggforfatteren :-)