12. aug. 2015

Kostholdsveiledning, noe du bør prøve ?

Lyst på en helt gratis seanse med Kostholdsveiledning  ? 
og samtidig hjelpe meg ?

Nå er jeg nesten ferdig med studiene ved Tunsberg Medesinske Skole.
 Eksamen skal etter planen tas i Oktober,
i derfor trenger jeg å øve meg på deg :-)



En Kostholdsveileder kan hjelpe til med å få et generelt bedre kosthold , 
dette bør føre til:
  • trivselsvekt
  • god energi igjennom hele dagen
  • god fordøyelse
  • økt immunforsvar
  • mindre betennelser
  • mindre kroniske plager
  • redusert sultfølelse
  • redusert sukkerbehov
  • bedre humør
  • bedre kolestrolprofil 
  • evnt. lavere blodtrykk
...som en følge av et sunt og balansert, næringsrikt kosthold :-)

Siden jeg bor i Frankrike vil all veiledning/konsultasjon foregå via nettet, hovedsakelig mail, men facebook er også praktisk for å kunne 'snakke' sammen online (eller gmail). 

Hva du oppnår:

  • analyse av din situasjon
  • skreddersydde anbefalinger 
  • personlig oppfølging etter ditt ønske
  • generelle råd om kosthold og mat
  • kostholdsplan tilpasset deg
  • enkle, raske og gode oppskrifter 
  •  ukesmenyer med frokost, lunsj, middag, snack.
Dette bør føre til et sunt og balansert, næringsrikt kosthold :-)

Hva jeg ønsker å oppnå:
  • praktisk trening/erfaring = bestått eksamen
  • godt og bredt grunnlag i kostholdsveiledning
  • tilbakemelding på min 'konsultasjon'
  • tilbakemelding på resultater og eventuelle anbefalinger
  • bruke tid på noe jeg brenner for å lære mer.
  • erfaring, helt enkelt :-)
Så hvis du er en av de som har vurdert kostholdsveiledning nå er tiden inne til å prøve,
og alle kan ha nytte av en vurdering som du selvfølgelig står fritt til å følge.
Hvis dere er flere i husholdningen som ønsker veiledning, får hver enkelt sin analyse og tips,
med  felles menyforslag og oppskriftsoppfølging.

Jeg lover selvfølgelig 100 % taushetsplikt vedrørende personopplysninger,
og de som ønsker det kan jo bruke fiktive navn.

I perioden fra 12. August - 12. Oktober er prisen kr 0,- for konsultasjon og oppfølging,
begrenset til 20 personer (familier).

Slik går vi frem:

  • Send meg en e-mail med om at du ønsker en konsultasjon (oppgi evnt. antall personer).
  • Jeg svarer med bekreftelse og en gjensidig avtale m.bl. pris (0,-) og taushetsplikt, og sender ett skjema (4 ark) med spørsmål for å kunne kartlegge din situasjon og vurdere hvilke tiltak som sal vurderes. Har du skjemafobi eller synes tanken på en masse ark å fylle ut er skremmende kan vi ta dette via chat gmail eller facebook.
  • Du får generelle kostholdsråd og tips om hvordan gjennomføre kostholdsforandringer.
  • Eventuelle tileggsspørsmål blir gitt, via mail eller via gmail-chat/facebook.
  • Du får en kostholdsplan og vi setter opp en plan over fremtidige oppnåelige mål og del-mål, forslag til enkle oppskrifter som passer din plan inkl. menyforslag (dager-uker etter ditt ønske). Anbefalinger om vitaminer og mineraler.
  • Støtte og oppfølging etter ditt behov: daglig, ukentlig eller etter de første 4 ukene, jeg er langt unna men on-line for deg. Motivering og hjelp til gjennomføring er en del av veiledningen.
  • Oppfølging med en gjennomgang av fremskritt, mål.
  • Her ønsker jeg her en vurdering av mitt arbeid, kritikk posetiv og negativ, kort eller lang, det er opp til deg om du tilater meg å bruke den offentlig i fremtidig markedsføring.
  • Videre oppfølging etter behov og ditt ønske avhengig av helsesituasjon og målet med konsultasjonen, det kan være hver måned eller hver 6. mnd etc.




kort sagt , send meg en e-mail:

h.nitteberg@gmail.com

da venter jeg spent på at nettop du vil gi meg denne tiliten :-)

...og ikke nøl med å dele dette med venner og familie som kanskje kunne finne det interessant...





.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

...til stor glede for bloggforfatteren :-)