8. jan. 2014

Kake til Hellige Tre Kongers dag

6. Januar er det Hellige Tre Kongers fest, 
ja jeg vet det er ett par dager siden ;-)

Heldighvis så lages og selges disse kakene fra Jul til laaangt ut i Januar,
alle kommuner inviterer til kakefest :-)

Inne i kaken er det en figur,
forskjellig fra sted til sted og fra år til år...


HER finner du oppskrift på denne versjonen.

-så håper jeg å gi dere en provence-versjon om noen dager,
jeg er bare litt opptatt med å planlegge salg av huset og flytting,
les rydding... 
Til neste uke skal jeg rydde meg igjennom 2-3 kjempeesker 
(med oppskrifter fra blader og matblader)
 samt minst en bokhylle med kokebøker,
så får vi se utover våren om det ikke kommer en masse nye oppskrifter her på bloggen...



Det viktigste er at den som setter tanna i figuren blir utnevnt til konge eller dronning...


 




En enkel måte å følge bloggen på er å like oss på Facebook :


 -alle nye innlegg blir satt opp der...



I tilegg blir jeg veldig glad for alle nye liker ;-)

2 kommentarer:

  1. Hei ipp
    Takk for fine kommentarer på bloggen min Bakemester Snipp Jeg har lagt deg til på bloggroll listen min ,så da vet du det. Denne helga skal jeg lage dine bilinis om jeg får tid. Ha en fin helg Hilsen Helene

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :-)
      Så flott da skal jeg legge deg til hos meg ;-)
      -gleder meg til å følge deg og lykke til med blinis...

      Slett

...til stor glede for bloggforfatteren :-)