23. mai 2014

Granskuddolje

Granskuddolje kan du bruke på salaten,
på Meatzza'n , omeletten osv.


Spiser du brød kan du selvfølglig ha den der også ;-)

Ta med litt av skogen og våren inn !

Granskuddolje

ca 1 del Granskudd
til 3 deler  Olivenolje

Ha begge deler på ett glass og oppbevar i ett kaldt rom,
dvs romtemperatur men helst ikke over 20 grader.
La stå minst 3 uker før du begynner å bruke den.

Siden granskudd er godt mot hoste kan du sikkert prøve den som hostesaft,
det skader ihvertfall ikke ;-)




.

En enkel måte å følge bloggen på er å:
1) Har du google konto kan du bli følger på nettstedet mitt,
du melder deg på i feltet på høyre side:
Følgere-medlemmer
2) like oss på Facebook :
-alle nye innlegg blir satt opp der...
(men husk at du blir borte i newsfeeden hvis du ikke liker innleggene innimellom...)
I tilegg blir jeg veldig
 glad og inspirert 
av alle nye følgere, G+ og liker...
På forhånd takk og jeg liker og følger selvfølgelig tilbake ;-)


.

2 kommentarer:

  1. Den skal jeg prøve, masse granskudd her hvor jeg bor. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy , var redd dette kom litt sent :-)
      Ps: prøv teen også ;-)

      Slett

...til stor glede for bloggforfatteren :-)