22. sep. 2013

Superrask, sunn og god Eggefisk


Middagsplanene var litt store og endte i hodepine,
altfor vanskelig å velge mellom fiskelasagne og plukkfisk ...

Siden hodepinen tok litt iverhåns prøvde jeg å få ungene til å lage middag,
men de var veeeeldig opptatte med lekser og rydde rommet,
du hvet alt som de får lov å gjøre i fred...
-de var aldeles ikke opptatt med facebok, altså ingenting...

Vel, glem alle planer og bare få den middagen i boks...

Fisken må stekes i dag !

den ble derfor hivd i panna som den var,
tilpass for late unger...

Men så var det det da at vi burde jo få i oss litt løk hver dag,
og den var det jo bare jeg som kan skjære opp alikevel...

Lukter fisk mamma... :-P

Hevnlysten som jeg er så heiv jeg oppi noen egg også,
samt persillen og portulakken som egentlig bare var til meg,
tilpass for dem kan de spise alt de ikke liker på en gang,
 så lager de nok mat neste gang ;-)


Ris ved siden av , ikke pasta ;-)

Salat først med masse tomat hihi



Vel til syvende å sist ble den superenkle raske middagen kjempegod og stekepanna ble skrapt tom... - ihvertfall ikke nok til annet enn lunstilbehør fra to og det var over en kg med sei...

Så har du det travelt, lag hjemmelaget : 

Godt, sunt og billig på tid ;-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

...til stor glede for bloggforfatteren :-)